За минулий рік кол-центр АТ «Житомиробленерго» обробив більше ніж 340 тис заявок від абонентів

07/03/2019

За минулий рік в колл-центр компанії АТ «Житомиробленерго» надійшло 341 847 звернень споживачів області, тобто середньомісячно фахівцям телефонувало 28487 абонентів, а середньодобово надходило близько 950 дзвінків.

На тому ж рівні кількість звернень у штатному режимі залишається і сьогодні. Під час аварійних чи планових відключень та у кінці місяця, коли споживачі масово передають покази лічильників, кількість звернень сягає 6 тис. за добу.

З питань субсидій і пільг до кол-центру у минулому році звернулося 2583 людини. З питань безперебійності електропостачання було біля 73 тис. звернень, багато з них припадало на періоди аварійних відключень, які відбувалися через пошкодження електромереж внаслідок стихій, які вирували Житомирською областю у січні, лютому, квітні, липні, вересні та грудні. Покази лічильників операторам кол-центру передали у 2018 році більше ніж 208 тисяч раз.

У колл-центр також дзвонять і з питань, які не мають жодного відношення до компетенції АТ «Житомиробленерго». Таких дзвінків у 2018 році налічується 2713.

Начальник Кол-центру АТ «Житомиробленерго» Алла Ляшук зазначає: «Зважаючи на те, що робота фахівців кол-центру має таке велике навантаження (на 10 робочих місць), сподіваємось, що у розмові абоненти будуть дотримуватись лаконічності та вести її по суті питання, уникаючи образ. Маємо надію на розуміння того, що працівники кол-центру лише приймають та реєструють звернення щодо відсутності та якості електропостачання, а розв’язують проблеми безпосередньо спеціалісти відповідного РЕМ».

//MAIN SVG //END MAIN SVG