12/11/2018

Проникнення сучасних технології в побутовій сфері та користуванні послугами енергопостачальних компаній так же важливо, як и в великій енергетиці. Інформаційні технології заощаджують час та ресурси пересічного громадянина так само, як вони заощаджують час та ресурси крупних корпорацій. Кожне технологічне досягнення в комунально-побутовий сфері важливо для розвитку суспільства та комфорту життя людей. Херсонщина зробила значний крок вперед на шляху до оновлення своїй енергосистеми та комунальній сфери – кількість користувачів «Особистого кабінету побутового споживача» регіональної енергорозподільчій компанії перевищила символічний рубіж в сто тисяч. ...
Детальніше

09/11/2018

У наш час благодійна допомога має вирішальне значення для тих хто її потребує. Не може існувати світ без благодійників, тих, хто надає підтримку і простягає руку допомоги. АТ «Житомиробленерго» – підприємство, яке не тільки забезпечує якісне та безперебійне електропостачання споживачів в Житомирській області, але й багато робить добрих справ. З початку розгортання бойових дій на східних кордонах України, компанією «Житомиробленерго» ведеться постійна робота у напрямку забезпечення українських бійців найнеобхіднішим. Постійно виявляються їхні потреби, так як житомирські енергетики вже давно подружилися ...
Детальніше

09/11/2018

За підсумками дев’яти місяців поточного року найкращими серед РЕМ АТ «Житомиробленерго» виявився Коростенський РЕМ. Про це було повідомлено на на виїзної виробничої нараді, яка пройшла в Олевському РЕМ під керівництвом голови правління АТ «Житомиробленерго» Олексія Шекети. В заході прийняли участь начальники РЕМ Житомирщини. Пулинський та Бердичівський РЕМи зайняли, відповідно, друге та трете місця в рейтингу, який було складено за низкою показників роботі підрозділів компанії. Останні місці у рейтингу зайняли Баранівський, Ружинський, та Коростишівський РЕМи. На засіданні були підведені підсумки роботи ...
Детальніше

08/11/2018

У Вільшанському районі Кіровоградської області завершилася реконструкція повітряних ліній напругою 10 кВ, які зв’язують підстанцій 35/10 кВ «Добрянка» і «Ольшанка» та «Бузникувате» і «Краснохутірська ГЕС». Виконання комплексу технічних заходів забезпечило резервним живленням цілу низку населених пунктів. У випадку виникнення аварійної ситуації це дозволить значно скоротити як тривалість знеструмлення, так і кількість сіл, які залишатимуться без електроенергії на час ліквідації наслідків аварії. Реконструйовано також підстанцію напругою 35/10 кВ «Ольшанка», від якої заживлена велика частина споживачів районного центру. Всього ж на території ...
Детальніше

07/11/2018

АТ «Херсонобленерго» впровадило онлайн-сервіс «Особистий кабінет юридичного споживача». Він дає можливість підприємцям дистанційно, зручно і швидко звітувати про споживання електричної енергії без особистого відвідування відділів розрахунків. Також користувач може переглянути та роздрукувати останній рахунок, роздрукувати Акт про обсяги використання електричної енергії. Таким чином, сервіс дає підприємцю можливість контролювати споживання електричної енергії підприємством. Попасти до кабінету можна на сайті компанії. Для цього треба зареєструватися у відповідному розділі, причому це можна зробити як самостійно, так і за допомогою оператора Центру обслуговування споживачів. ...
Детальніше